Hur du lyckas med arbetsgivarkontakterna?

Hur levererar jag Kundnytta smartast? – Hur du lyckas med arbetsgivarkontakterna?

 

INDA Utbildning levererar en fartfylld och kreativ utbildning för dig som vill göra skillnad!

 

Om vi byter perspektiv och ser med arbetsgivarögon, höjer blicken och ökar vår omvärldskunskap, skulle det göra någon skillnad? Ja! För konsten att matcha börjar med en bra och fördjupad kartläggning, både av person men även av företagen. För om vi inte lär mer om branscher och yrken, hur ska vi då lyckas i vårt uppdrag där målet är anställning?

Hur gör vi det?

Utbildningen ger er redskap och kunskap i hur ni levererar Kundnytta.  Vad innebär då Kundnytta? – jo, att på ett konkret sätt förklara för arbetsgivaren varför de ska samarbeta med just er och vad de har för nytta av det! Det är du som avgör om det blir affär/placering.  Därför tränar vi på presentation – argumentation och positiva avslut så att ni blir trygga med telefonen som verktyg. Vi lär mer om branscher och yrken och tittar på oss själva och vår organisation, vad konkret kan du göra för att lyckas bättre i ditt uppdrag!

Välkommen på en engagerande, kreativ och affärsmässig utbildning där ni blir stärkta i rollen som ”säljare”. Dagen håller högt tempo, där ni alla aktivt måste medverka, det ingår mycket träning och praktiska övningar vilket bidrar till att ni utvecklas i positiv riktning mot målet – anställning för alla!

Mål efter avslutad utbildning:

  • Att du efter utbildningen lärt dig grunderna i hur du presenterar kundnyttan till arbetsgivarna, att nyttan är större än stödbehovet
  • Vikten av att lära mer om branscher och yrken, att höja din omvärldsbevakning
  • Att du blivit tryggare att använda telefonen som verktyg och ökat lusten att ringa!

UTBILDARE

DELTAGARE

TIDER

ÖVRIGA UTBILDNINGAR

Skriv till oss

Varmt välkommen att ringa eller mejla mig – jag svarar gärna! // Ulrika